Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Ένα ρολογάκι για δώρο



Ένα ρολογάκι ανοιξιάτικο, δώρο στη νονά μου.

8 σχόλια:

  1. Το σχόλιο που σου αφήνω εδώ αφορά όλες τις πρόσφατες αναρτήσεις σου,για να σου πώ οτι είναι όλες απλά...υπεροχες!!!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ΄αρέσει πολύ η επιλογή του σχεδιου, το βρίσκω πολύ ρομαντικό και ανοιξιάτικο! Θα της αρέσει σίγουρα!Εύχομαι Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Βάνα μου για τα καλά σου λόγια, καλό πάσχα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Olá! Estou escrevendo no meu idioma, em português do Brasil. Parabéns pelos trabalhos aqui expostos, são muito bonitos!

    Deus te abençoe hoje e sempre! Jesus Cristo te ama e está vivo!

    Deixo para você um verso da Bíblia Sagrada:
    "Porque Deus amou o mundo de tal maneira, que deu o Seu Filho Unigênito (Único), para que todo aquele que nEle crê não pereça mas tenha a vida eterna" (João 3:16).

    Tudo de bom para você!
    Em Cristo Jesus,

    Claudia Sunshine
    Meu blog http://blogdosultimos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελευθερία μου, σε προσκαλώ στο σπίτι που μόλις άνοιξα να σου χαρίσω με όλη μου την εκτίμηση ένα βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι υπεροχο το ρολοι σου ελευθερια μου!!!
    Η νονα σου θα κατενθουσιαστει ειμαι σιγουρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή