Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Patchwork αναζητήσεις!

ταν είδα πρώτη φορά ζωγραφιστό patchwork ενθουσιάστηκα! Ένα απόγευμα λοιπόν στης Μάγιας, όπου περάσαμε και καταπληκτικά μάλιστα, έκανα την πρώτη μου δοκιμή. Ομολογουμένως δεν ήταν και ότι καλύτερο, έκανα πάρα πολύ μικρά τα patches με αποτέλεσμα τα κουτάκι μου να μην είναι τόσο καλό, άσε που από ένα σημείο και πέρα κουραστικά και δεν ήξερα τι άλλο χρώμα να βάλω και τι σχεδιάκι να κάνω! Ιδού λοιπόν η πρώτη προσπάθεια:




Μετά βέβαια που πήρα φόρα και είδα πάνω κάτω τι παίζει, αποφάσισα να κάνω έτσι την κοσμηματοθήκη μου και το μοντέλο για τα κολιέ μου. Σετάκι! Να σημειώσω εδώ ότι το patchwork αποδείχθηκε αρκετά χρονοβόρο. Το κάθε patch θέλει τουλάχιστον δυο με τρία χέρια για να φαίνεται καλό. Από την άλλη μπορείς να αλλάζεις χρώματα και να διορθώνεις χωρίς να φαίνεται τίποτα. Αν το κάνει κανείς σιγά - σιγά όμως δεν σου φαίνεται και πολύ ο χρόνος που καταναλώνεις. Επίσης είναι εξαιρετική εξάσκηση για να μάθει κανείς  να κάνει σκιάσεις με retarder. Σας παρουσιάζω λοιπόν το σετάκι μου!
 Το μοντέλο και η κοσμηματοθήκη:














και επειδή ενθουσιάστηκα, το εξέλιξα το θέμα, του έβαλα κορδονάκια να στέκεται το καπάκι και κρεμαστράκι για τα σκουλαρίκια μου! Το εντυπωσιακό είναι ότι όσες φορές και να το ανοιγοκλείσω, τα σκουλαρίκια δεν πέφτουν.

7 σχόλια:

  1. Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!
    Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε φανταστική τεχνική για διακόσμηση.
    Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι πολύ όμορφο!
    Πραγματικά είναι χρονοβόρο-μπράβο σου!

    Πού μπορώ να βρώ μοντέλο;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο! Τα χρώματα και το μοτίβο μου αρέσουν πολύ! Η ιδέα σου να κρεμάσεις τα σκουλαρίκια στο επάνω μέρος πολύ έξυπνη και βολική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you κορίτσια για τα καλά σας λόγια! Αυτό για το σκουλαρίκια είναι όντως πάρα πολύ βολικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικα!Αξιζε ο χρονος που αφιερωσες.Μπραβο σου!Με εβαλες σε ιδεες τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή