Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Nicky's quite book

Καλημέρα!

Καιρό έχω να ανεβάσω δημιουργία! Σήμερα θέλω να σας δείξω το βιβλίο που έφτιαξα για τη βαφτισιμιά μου το Πάσχα. Δεν έχω ασχοληθεί και πολύ με παιδικές δημιουργίες, ούτε ήξερα ότι υπάρχουν αυτά τα βιβλία - quite books - όπως λέγονται. Μου έδειξε όμως ένα η μαμά της που έψαχνε να βρει για τη μικρή, οπότε βρήκα ευκαιρία να της φτιάξω ένα με τις δραστηριότητες που μου άρεσαν. Ανάλογα τις δραστηριότητες που θα επιλέξετε να βάλετε μέσα το βιβλίο, μπορεί να είναι κατάλληλο για διάφορες ηλικίες, από 1 μέχρι και 6 ετών.

Το βιβλίο είναι φτιαγμένο από τσόχα και ραμμένο στη ραπτομηχανή. Αν θελήσετε ποτέ να φτιάξετε, απαραίτητο είναι να έχετε velcro (αυτό το σκριτς-σκρατς που λέμε) καθώς και θερμόκολλα που αφ' ενός κολλάει πολύ δυνατά αφ' ετέρου σας βοηθάει να τελειώσετε πιο γρήγορα αφού στερεοποιείτε σε μικρό χρονικό διάστημα.

Αν έχει κανείς μαζεμένα όλα τα υλικά, η δημιουργία του είναι πολύ διασκεδαστική και σχετικά γρήγορη, οπότε αν σας δοθεί ποτέ η ευκαιρία σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!



Μαθαίνω να δένω τα κορδόνια μου και να φτιάχνω πλεξούδες

Παιχνίδι μνήμης: Βρες τα όμοια

Μαθαίνω να μετράω

 Παίζω τρίλιζα και μαθαίνω τα χρώματα

Γνωρίζω τους πλανήτες

Μαθαίνω την ώρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου