Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Our wall of cherished love

Λοιπόν θα το ομολογήσω, μερικές φορές κάποια έργα άλλων δημιουργών με ενθουσιάζουν τόσο πολύ που δεν μπορώ να συγκρατηθώ, τα θέλω οποσδήποτε! Αν λοιπόν δεν πρόκειται για ένα έργο που είναι διαθέσιμο προς πώληση, δημιουργώ ένα δικό μου, φροντίζοντας όμως να δώσω το credit στον άνθρωπο που το εμπνεύστηκε. Αυτό λοιπόν μου συνέβει με ένα έργο της Ελένης  που έφτιαξε για το challenge blog του scraps 'n pieces. Είναι ένα υπέροχο έργο mixed media φτιαγμένο στη πίσω μεριά ενός καμβά με την οποία παίζω και εγώ συχνά στα έργα μου. Μπορείτε να δείτε το έργο της Ελένης εδώ και παρακάτω σας παρουσιάζω το δικό μου.



Για να φτιάξω το πουλάκι και την πεταλούδα, χρησιμοποιήσα rock candy distress crackle paint και alcohol inks.



Την καρδιά την έφτιαξα κολλώντας αλουμινόχαρτο πάνω σε ένα χοντρό χαρτόνι όπου είχα κόψει σε σχήμα καρδιάς και αφού το έβαψα, το κάλυψα με υγρό γυαλί.



Ο καμβάς έγινε το κεντρικό κομμάτι σε ένα τοίχο στο σπίτι μας που γέμισα με φωτογραφίες από την οικογένειά μας. Εκεί βρήκαν και τη θέση τους τα δυο κορνιζαρισμένα layouts που είχα φτιάξει για εμένα και τον άντρα μου.


Τώρα άμα σας πω ότι όταν έφτιαξα τον καμβά δεν είχα ιδέα που θα τον βάλω, αλλά και πως όταν έφτιαχνα τον τοίχο μπήκε τυχαία ακριβώς στο κέντρο και το συνειδητοποίησα αφού τελείωσα με το κρέμασμα των κορνίζων, θα με πιστέψετε;; Και όμως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου