Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Steampunky butterfly canvas

Καλημέρα! Σήμερα έχω να σας δείξω ένα έργο...μεταλλικό! Το καμβαδάκι που βλέπετε το έφτιαξα αποκλειστικά με μεταλλικά χρώματα και έχει ήδη πάρει τη θέση του στην steampunk γωνιά του σπιτιού μου. Αν και όπως λέω και στο βίντεο, δεν το θεωρώ καθαρό steampunk, αλλά πιο πολύ με steampunk επιρροές. Anyway, έχει πολλά από τα αγαπημένα μου καλούδια, πεταλούδες, γρανάζια, κείμενο, deco balls, αλλά από χρώματα έχω χρησιμοποιήσει μόνο μεταλλικά και πιο συγκεκριμένα της εταιρείας Rich από το decoupage shop.


Τα ταλαιπώρησα πολύ ομολογώ. Τα έβαλα πάνω σε πάστες, σε chipboard (χωρίς αστάρι αλλά και με αστάρι) σε λεπτό χαρτί και σε ξύλο. Δούλεψα wet on wet και wet on dry, τα έκαψα με το heat gun, τα αραίωσα για να δω πως συμπεριφέρονται.

Τα αποτελέσματα ομολογώ με ικανοποίησαν πολύ! Σε ότι επιφάνεια τα έβαλα, δούλεψαν πολύ καλά και είχαν πολύ καλή καλυπτικότητα. Στο παρελθόν τα είχα χρησιμοποιήσει πάνω σε πλαστικό και μέταλλο και είχαν δουλέψει εξίσου καλά. Προσπάθησα να τα κάψω με το heat gun αλλά δεν έπαθαν τίποτα. Όταν το έκανα πάνω στην πάστα, η πάστα έκανε τις φουσκαλίτσες που κάνει συνήθως όταν την καίω (από τα αγαπημένα μου εφέ, αλλά δεν το κάνουν όλες οι πάστες) αλλά το χρώμα δεν αλλοιώθηκε. 


Επίσης ενθουσιάστηκα με τους ιριδισμούς! Αραίωσα τα χρώματα με μπόλικο νερό και τα έβαλα πάνω στα βαμμένα μου διακοσμητικά. Έδωσαν πολύ ωραίο αποτέλεσμα και μου έκανε εντύπωση ότι ακόμα και πάνω στα σκούρα χρώματα τα πιο φωτεινά έμειναν αρκετά φωτεινά παρόλο που τα είχα αραιώσει πολύ. Τέλος, όπου έβαλα πολύ αραιωμένο χρώμα (άφησα δηλαδή μεγάλες σταγόνες) και στέγνωσα επίμονα με το heat gun, έδωσε ένα ψιλό κρακελάρισμα που μου άρεσε πολύ. Σίγουρα θα το ξανακάνω αυτό σε πολλά έργα!





2 σχόλια: