Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ήρθε και η σειρά μου...

Είναι η δεύτερη φορά που λαμβάνω βραβείο και ξαφνιάστηκα εξίσου με την πρώτη. Σαν μωρό παιδί έκανα! Ευχαριστώ πολύ την φίλη μου την Χαρά για αυτό το βραβείο και να ξέρεις Χαρούλα ότι με έκανες πολύ χαρούμενη! Δεν είμαι και πολύ καλή στις ευχαριστίες και για αυτό δεν θα σας πω άλλα. Το μόνο που θέλω να προσθέσω πριν προχωρήσω στα βραβεία που έχω εγώ να δώσω είναι το εξής: Όταν πριν λίγο καιρό ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο οργανωμένα με τις χειροτεχνίες και πήγα στο πρώτο μου σεμινάριο δεν είχα την παραμικρή ιδέα για το τι θα ακολουθούσε. Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερή που ανήκω σε αυτή την τόσο ξεχωριστή παρέα δημιουργών και έχω γνωρίσει όλες εσάς (άλλες μόνο internetika, άλλες και προσωπικά). Για μένα αυτό που μοιραζόμαστε είναι πολύ σημαντικό και θα συνεχίσω να  κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να συνεχίσει αυτή η παρέα να είναι ζωντανή, φρέσκια, γεμάτη ευχάριστες στιγμές, όμορφες ιδέες και πάντα δεκτική σε κάθε κορίτσι που θέλει να συμμετάσχει σε αυτή.
Και για να μην σας κουράζω άλλο, έχουμε και λέμε! Θέλω να δώσω ένα βραβείο με όλη μου την αγάπη στα ακόλουθα ξεχωριστά πλάσματα:



  • Στην Μίνα που ήταν από τα πρώτα κορίτσια που γνώρισα, γιατί θεωρώ ότι οι δημιουργίες της είναι εξαιρετικές, αλλά και γιατί είναι πάντα πρόθυμη να βοηθήσει!
  • Στην Σοφία  γιατί πάντα λεει αυτό που πιστεύει και μας βοηθάει όλες, γιατί είναι δυναμική και πολυτάλαντη!
  • Στην Μαρία γιατί εκτός από τα έργα της θαυμάζω και την ηρεμία της, την οποία την μεταδίδει πάντα και σε όλους γύρω της.
  •  Στην Νέλη επειδή όλες οι δημιουργίες της είναι εκπληκτικές και ευφάνταστες αλλά και γιατί μου αρέσει πολύ που δείχνει αναλυτικά πως φτιάχνει το καθετί.
  • Στην Νικολέττα γιατί μου αρέσει πολύ η δουλειά της αλλά και γιατί οι οδηγίες της και οι επεξηγήσεις της για υλικά και εργαλεία με βοήθησαν πάρα πολύ.

5 σχόλια:

  1. Το καλυτερο βραβειο που μου χαριζεις αυτη τη στιγμη ειναι η τιμη που μου κανεις να ειμαι αναμεσα στις 5 κοπελες που σκεφτηκες.
    Σε ευχαριστω πολυ καλη μου.
    Σου ευχομαι παντα υγεια και δημιουργια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω ολοψυχα για το βραβειο που μου χαρισες!Να εισαι παντα δημιουργικη και ευτυχισμενη σε οτι και αν κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου δίνεις, αλλά τα εύσημα τα παίρνω από αυτά που γράφεις για μένα. Τι να πώ εγώ για αυτό το έντονο πλάσμα το Λευτεράκη μου, που μέσα απο τη νεανική του ορμή υπάρχει τόση ευαισθησία, ευγένεια, σεβασμός, ταλέντα, φαντασία. ΄Αντε πολλά σου είπα, είχα κι΄άλλα κατά νού αλλά θα το καβαλήσεις........και δεν θέλω. Α!!!! και το δικό μου blog είναι μια δική σου ανειλλημένη υποχρέωση. Μην ξεχνιέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου πρόσφερες! να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή