Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου!

Καλημέρα σε όλη τη παρέα! Τη περασμένη εβδομάδα το έριξα στους καθρέπτες! Έφτιαξα τρεις οι οποίοι στολίζουν ήδη το εργαστήρι μου! Ομολογώ ότι από τη βιασύνη μου, μου ξέφυγαν λίγο κάτι κοψίματα αλλά τι να κάνεις... Ιδού λοιπόν!
Ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξετε πλαίσιο με διαφορετικό χαρτί αλλά και να κόψετε το τετράγωνο στη μέση είναι σχεδιάζοντας στη πίσω πλευρά των χαρτιών δυο διαγώνιες από τη μια γωνία ως την άλλη. Έτσι θα μπορείτε να κεντράρετε πολύ πιο εύκολα τα χαρτιά σας. Για να κολλήσω τα χαρτιά χρησιμοποίησα ταινία διπλής όψης την οποία έβαλα στην επιφάνεια του καθρέπτη και μετά κόλλησα τα χαρτιά. Αν φοβάστε όμως ότι μπορεί να κολλήσετε στραβά τα χαρτιά νομίζω ότι με κόλλα (ρευστή ή stick) θα είναι πι εύκολο.


Οι τρισδιάστατες πεταλούδες είναι από τα αγαπημένα μου διακοσμητικά εν προκειμένω όμως αυτό που χάρηκα πιο πολύ σε αυτό το καθρέπτη είναι το ανάγλυφο στα αριστερά μιας και ήταν η πρώτη φορά που κατάφερα να το χρωματίσω χωρίς να το μουτζουρώσω! Το κατάφερα δουλεύοντας κατευθείαν με το μελάνι πάνω στην επιφάνεια που είχα κάνει emboss με embossing folder .

Εδώ στα γρανάζια του έδωσα και κατάλαβε! Αφού τα χρωμάτισα τα μελάνωσα στις άκρες τους έβαλα δακτυλοπατίνες και τους έχω κάνει και embossing χρησιμοποιώντας την ειδική σκόνη. Αν και δεν του φαίνεται στη φωτογραφία, αυτός έχει τις πιο πολλές λεπτομέρειες και από τους τρεις. Στο κλαδί με το πουλί και το κλουβί μετά που τα κόλλησα πρόσθεσα περιγράμματα για να δώσει πιο πολύ την αίσθηση του τρισδιάστατου αλλά και για να ξεχωρίσουν πιο πολύ από το background που είναι αρκετά θορυβώδες. Επίσης στο κλαδί έχω δουλέψει με λεπτό μαρκαδόρο και περιγράμματα για να σχεδιάσω τα κλαδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου